Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

poniedziałek, 7 lipca 2014

Serfowanie po fali Tsunami Miłości



Serfowanie po fali Tsunami Miłości


Nadesłał: Steve Beckow 6 lipca 2014 r.


 

Powrót do Przyszłości:  Zauważcie brązowe włosy


Częścią mojego zadania, samodzielnie wybranego w pracy jako komunikatora/pracownika światła, jest publiczne przechodzenie przez proces Wzniesienia. Sądzę, że nadszedł czas, aby przyjrzeć się temu, co robię i zdać sprawozdanie. Pozwólcie, że zacznę.


Pierwszą rzeczą, którą u siebie zauważyłem jest to, że spektakularnie podniósł się poziom moich doświadczeń emocjonalnych. To, co emocjonowało mnie wczoraj, nie działa na mnie obecnie.


Drugą rzeczą jest to, że moje ciało odczuwam jako lżejsze, silniejsze, młodsze, pod każdym względem. Nawet nie zauważyłem, jak i kiedy się to stało.  Mam dużo więcej energii i wydaje mi się, że wszystko mogę robić dużo dłużej, z wyjątkiem spania.


Wyraźną oznaką tego odmłodzenia są moje włosy, były białe, a w widoczny sposób stają się brązowe, stopniowo zmieniając kolor od czubka głowy w dół (zob. na zdjęciu). Byłem pewnego dnia ostrzyc się i zaskoczył mnie widok brązowych włosów leżących na podłodze. Kiedy to się stało? Czy ja byłem przy tm?


Trzecią rzeczą, którą zauważyłem, było to, że vasanas (wrażenia z przeszłego życia, jakie pozostają w naszej świadomości – przyp. tłum.) rozwinęły się, nie mam co do tego wątpliwości, lecz zbyt szybko odchodzą. Ich odbiór jest szybszy i łatwiejszy. A te, które przychodzą, mają dużo większą głębię.


Przeszedłem przez kilka z nich, nie wiedząc, że je miałem, po czterdziestu latach przemiany - w Instytucie Cold Mountain, intensywnym oświeceniu. Energia musiała wzrosnąć.


Ostatecznie czułem się szczęśliwy z powodu zasadniczych doświadczeń. Często zdarzają mi się stany radości. Kiedy przychodzi miłość, o Nieba! – to jest jak wybuch Krakatau. Wylewa się na mnie. To musi być pojedyncza, najbardziej znamienna zmiana, odkąd rozpoczęło się Tsunami. I ponownie jest ono dla mnie czymś namacalnym. Jego wpływ na mnie nigdy nie zaginie.


Mam większy dostęp, szybciej działam i  docieram do dużo głębszych poziomów. Są to sygnały, że coś się ze mną dzieje. Prosiłem Stowarzyszenie Niebiańskie (Company of Heaven) o oznaki tego procesu. Przyznaję, że dostrzegam je.


Tyle mojego sprawozdania. Teraz o tym, co zauważyłem w swoim otoczeniu.


Jest kilka rzeczy, które zauważyłem u „wcześnie przebudzonych” spośród nas, którzy wstali wcześnie.


Powiedziałem przedtem, że przyjaciel trzykrotnie mył samochód w myjni (co AA Michał nazywa „przydaniem lekkości Wzniesieniu”) (1), a za każdym razem połyskiwał on coraz bardziej.


Ci „wcześnie przebudzeni” stoją u wrót i „zabierają pasażerów” (inspirują innych), kierując ich do myjni samochodowej (pobudzając ich), że tak powiem.


Mogą być niezauważalni, ponieważ na wszelkie sposoby stają się mniej widoczni, mniej wymagający, delikatniejsi itd. Lecz wyglądają na bardziej wibrujących niż reszta z nas, są bardziej sprężyści i bardziej radośni. A ich wiedza i sercem odczuwana świadomość rozwija się.


Nie, nie jestem żadnym wcześnie przebudzonym i nie jest to moim przeznaczeniem, abym był jednym z nich. Mówię to bez żalu. Moja robota polega na tym, że idę z każdym z was i zdaję sprawozdanie z postępów.


Co dalej w moim sprawozdaniu:  Widzę, że niektórzy ludzie są przygotowani na oświecenie.  Od razu mówię, że Szef (AAM) opowiedział mi o pewnym przypadku. Lecz po drugie, oni donoszą o sensacjach, nad którymi pracują, o tym, że ktoś im towarzyszy, prowadzi, sprawdza itd., przypomina mi to wydarzenia związane z wcześniejszymi inicjacjami, z czasów moich badań na temat oświecenia.


Sądzę, że ta grupa pracowników światła wyłoni się jako nauczyciele, o których nam mówiono. Tak więc umieszczę w moim sprawozdaniu nowy wskaźnik.


Nie, oni nie potrzebują wznosić się po oświeceniu, jeśli nie życzą sobie tego. Wielu wielkich nauczycieli z przeszłości  – takich jak Ramana Maharshi, Sri Ramakriszna, Budda – było upoważnionych do wzniesienia a pozostawali tutaj jako nauczyciele.


Następna sprawa. Kiedyś, idąc poprzez portal Wzniesienia byłem doprowadzony do przekonania i po pewnym czasie (niedługim), zrozumiałem, że ci z nas, którzy są tutaj, pochodzą z wyższych wymiarów (a kto nie pochodzi?).Tak jest ze wszystkimi pracownikami światła, obecnie i w przyszłości, że odzyskają wszystkie swoje możliwości, odzwierciedlając to, kim oni są.


Nie będę kłopotać ludzi używając nazwy ‘królestwa’ oraz podobnych. Będą mogli zdecydować, czy idą, czy zostają.


Kiedy Archanioł Michał mówi, że większość obecnych tu  pracowników światła jest aniołami, idzie za tym fakt, że większość z nas ma naturę transcendentalnych, pozbawionych ciała istot i pochodzi z dużo wyższych wymiarów  niż prawdopodobnie podejrzewają.


Nie jestem pewny, czy wielu ludzi rozumie pełne znaczenie słowa „transcendentny”. W rzeczywistości tylko Ojciec,  Parabrahman, Pustka – jest transcendentalny.


Cały multiwers Boskiej Matki jest fenomenalny, materialny. Tylko Ojciec nie jest.


Oznacza to, że wszystkie tutejsze anioły pochodzą ze świata poza materią, który jest  domeną Matki. Nie potrafię sobie wyobrazić, jak on wygląda lub jak wygląda przywrócenie. Lecz dla kogoś, kto bada ten przedmiot, wszystkie te wiadomości są bardzo zajmujące. W sprawozdaniu z postępów są ujęte jako postęp w wiedzy.  Rezultat? Zaczynam chwytać, kto kim tutaj jest na coraz głębszym poziomie.


Wiedza o tym pozwala nam uznać to, co Boska Matka powiedziała pewnego dnia: „ Wy, każdy z was, jesteście wspanialsi ponad wasze najdziksze wyobrażenia” (2) Wierzę w to mocno.


Oto moje sprawozdanie z postępów.


Przypisy


(1) Powiedział to podczas Godziny z Aniołem 15 maja 2014 r.:


„Teraz powróćmy do tego, a nawet trochę więcej. Wielu, sugerowalibyśmy nawet wiele tysięcy ludzi wznosi się i miało owo doświadczenie ekstazy, błogości i znaczącego podźwignięcia w swoim rdzeniu, w swoim zakresie, kiedy nie widzieli i nie doświadczali siebie jako ludzkiej istoty lub przebywania na Gai, w sposób, na jaki odczuwali to poprzednio. Pozwólcie, że wyjaśnię.


Dusze te  ―tak, są to zwykli ludzie; nie są tymi, którzy ubiegają się o status świętych, lecz uznają swoje mistrzostwo i część z wszystkich was, wznoszących się, uznaje swoje mistrzostwo ― lecz oni zasadniczo przechodzą przez portal Wzniesienia.


Są oni przede wszystkim pokazującymi drogę. Są zakotwiczeni w energii wyższych wymiarów – piątego, szóstego, Siódmego itd.


Mają to, co nazywamy robieniem nawrotów i są stale wystawiani na planecie, w ciele, w realiach codzienności, ze względu na ich obietnicę  ― jest to część ich świętej podróży oraz część umowy zbiorowej, decyzji – że będą pokazującymi drogę dla reszty ludzkości.


Tak więc mają oni, że tak powiemy Lekkość Wzniesienia, w takim zakresie, że doświadczają błogosławieństwa wyższych światów. Są zwolnieni z odczuwania ograniczeń. Pojmują znaczenie swojej wielowymiarowości, swojej zdolności do tworzenia i współtworzenia”. („Archanioł Michał: Jesteście tuż przed Wzniesieniem”  - http://goldenageofgaia.com/ascension-to-the-fifth/archangel-michael-you-are-about-to-reach-ascension/ .)


 (2) „The Divine Mother: You are Precious to Me; Will You Open to Receive?” (Boska Matka: Jesteście dla mnie cenni; Czy otworzycie się na odbiór?) 5 lipca, 2104 r., na: http://goldenageofgaia.com/2014/07/05/the-divine-mother-you-are-precious-to-me-will-you-open-to-receive/


 


Tłumaczenie: Anna Euleya


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz