Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

niedziela, 6 lipca 2014

Post Daniela - Andżelika i Romek




Romek - 17 .dzień (niedziela) diety odtruwającej warzywno-owocowej.
Waga w dół 0,4 – 82,8 kg
Dzisiaj przyśniło mi się, że robię przepyszne, lukrowane jagodzianki.
Chyba za niecałe dwa tygodnie, właśnie takie wkroczą na mój stół.
Wczoraj dzień wypełniony atrakcjami poza kulinarnymi: wizyta u wnuczka Antosia i spacer po Żelazowej Woli. Wieczorem mecze i na kolacje owoce.
Dzisiaj na śniadanie buraki z avocado pomidory i świeże ogórki. Na obiad już czekają przygotowane buraczki. Świetna pogoda, zachęca do spaceru w Łazienkach. Chyba to jest meritum tej diety, dużo warzyw i owoców przeplecione aktywnością fizyczną.

 

 

Andżelika - 16. dzień postu Daniela.
Piękny dzień. Wszystko smakowało... i starczało (zero głodu) Menu wczorajsze. Pogoda, jak dla mnie, idealna.... akurat na spacer w uroczym miejscu. Dzisiaj zwiedzaliśmy Żelazową Wolę... z dziećmi, wnuczkiem i naszymi gośćmi. Lodów nie jedliśmy - jako jedyni.. ale bez żalu. Za kawą się oglądam, ale chyba bardziej za jej zapachem niż smakiem. Zobaczymy jak będzie po, w zeszłym roku prawie się z niej "wyleczyłam", miałam kawowstręt... niestety minął mi
Samopoczucie super. Jeśli zaś chodzi o fizyczną formę, to pobolewają mnie mięśnie w udach, ale nieznacznie, nie to, co w zeszłym roku. Mam jakby lekkie zapalenie spojówek, oczy zrobiły mi się lepkie, trochę posklejane. Może tylko przez chwilę. Nie jest to nic dotkliwego, ot takie uboczne efekty postu.
Zdecydowanie letnia aura dodatnio wpływa na jakość życia podczas diety.
Wagi straciłam mniej więcej 2 kg. Nie za dużo, ale jak to Ania B. zauważyła, lepiej trochę wałeczków na brzuchu zostawić, wszak tam się skrywają nasze estrogeny... wiadomo, że potrzebne.
Czyli przede mną 12 dni? Tak wychodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz