Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

czwartek, 3 lipca 2014

PRZEKAZY MIŁOŚCI I ŚWIATŁA Sophia Serce Ziemi Dar Życia Narodziny


 

PRZEKAZY MIŁOŚCI I ŚWIATŁA Sophia Serce Ziemi

Dar Życia

Narodziny

Jesteś we mnie
Ciszą wpisaną między wiersze
I poezją słowa świetlistą
Co wybiera tylko złote literki szczęścia
By dać je światu ...

Kobieto co rodzisz swe dziecię!
Nie jest istotna metoda porodu, bo droga jedna ...
Tak pełna Miłości co śpiewa całą Tobą
I rodzi owoce zrozumienia i szacunku

Dziś składam pokłon Błogosławieństwa
Ograniczeniom co odchodzą w zrozumieniu
Niosąc ze sobą moc możliwości i piękno
Wstępuję w świat jakim mi go dano
By już niczego nie wykluczać i oceniać
Wznieść się ponad iluzję cierpienia
I skurcz porodu składając mu pokłon

Nie ma znaczenia miejsce gdzie i jak...
Bo ono zawsze jest w Tobie
Wolnością przekraczania siebie
Codziennie na Nowo!

Wiesz wnosisz dar w ten świat
Tak wielki bo jesteś Niezwykłym Cudem
Miłości co utuli wszystko co otrzyma
I zobaczy Prezent zawinięty jedynie
W papier iluzorycznego problemu
Bo to widzenie czyni Cię wygranym!

Codziennie w każdym życiu!

To w Twych oczach odbija się
Tysiące odsłon potencjalnych możliwości
I Ty wiesz i ja wiem ...
Nie jest dane nam uciec od samych siebie
Jest nam dane dawać w nieskończoność
Bo tylko dawanie daje nam moc tęczy

Dziś dziękuję za cud Narodzin
Dziękuję za Prowadzenie i Otwartość
Dziękuję, że Michał jest zdrowy
Dziękuję za moc Kobiety rodzącej owoc Zaufania
Wchodzę w to co jest już bez lęku
Bo lęk jest mym Przyjacielem
I odchodzi tak samo szybko jak się pojawia
By pokazać mi, że zawsze był po mojej stronie
Tylko pozwoliłam mu urosnąć by mną władał
A potem utuliłam do serca w mocy zaufania

Dziś wybaczam sobie bo wiem
I czuję
I Jestem
Ufam i kocham
I wierzę w marzenia
Spełnionego ŻYCIA

Wasza Sophia

Wiersz dedykuję Tobie Kobieto Błogosławiona.
Niechaj Twe piękne dzieci i cała Twoja rodzina będzie wiecznie szczęśliwa.
To Ty Ukochana jesteś siewcą tego szczęścia. Dziękuję Ci, że Jesteś 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz