Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

wtorek, 3 czerwca 2014

PRZEKAZY MIŁOŚCI I ŚWIATŁA Sophia Serce Ziemi - Opowieść Michała



PRZEKAZY MIŁOŚCI I ŚWIATŁA Sophia Serce Ziemi
 
 


Opowieść Michała

Tęczowe Dziecko

Wiem po co tutaj Jestem
I dlaczego zrezygnowałem z bycia Bogiem
To miliardy najjaśniejszych Galaktyk
Wskazały mi Drogę Oświecenia
Bo wciąż pragnę uczyć się Kochać

I Być Człowiekiem na Ziemi

Już wydawało mi się, że mam nieograniczoną Moc
Lecz ograniczyłem siebie w iluzji Światła
I znów upadam by się wznieść i wznoszę się by upaść
Tak doskonale rozumiejąc wygłodniałe Duchy we mnie
Być Człowiekiem to największy dar na Ziemi
Z tego poziomu tworzyć piękno i manifestować je w materii
To sztuka Tańca gdy stajesz się tym tańcem i wiesz kim jesteś

Znika to co jest skończone choć przejawia się w skończoności
Jesteś już dużo lżejszy i nie masz aspiracji bycia Bogiem
Bo wiesz jak ważna jest Twa małość świadcząca o Twej wielkości
Wiesz jak istotne jest zrozumienie co wykracza poza lgnięcie do rzeczy
I pływasz w tym oceanie pozwalając rzeczom odchodzić i przychodzić

Wsłuchujesz się jedynie w serce ziemi i wybijasz swój rytm
Ufając  iż odbija się echem Jedności, jaką w sobie słyszysz
Czy usłyszą ją inni w Tobie smakując barwy tęczy i wiele ich manifestacji
Możesz stworzyć co zechcesz, odegrać dowolną rolę i bawić się tą Lekcją
Jednak pamiętaj o Miłości i szczerości wobec siebie bo to tylko ma znaczenie

I zobacz siebie gdy jesz, mówisz i śpisz w tym śnie śnionym we śnie
Obserwuj siebie i bądź dla siebie opoką w tańcu pozornego chaosu
Bo Ty wiesz co znaczy być Bogiem i Ty wiesz co znaczy stawać się Człowiekiem
Przytulić w sobie Wszechświaty Uczuć i Myśli niosących Spokój i spełnienie
Jesteś Podróżnikiem na Drodze Światła, z której nic nie może cię strącić
Jak wielka jest nasza otwartość, by rozgościć się tutaj Mistrzu
Ta otwartość jest akceptacją tej Drogi i przyzwoleniem, by poprzez nas działy się cuda
Cuda Miłości jaką wybraliśmy i dla jakiej pragniemy się wznosić
I Tęsknota staje się iluzją gdy wiesz, że wszystko przychodzi gdy jesteś gotowy to przyjąć.

I dawanie jest żebraniną, lecz ponad siebie wznieść świadomość potrafisz
Ukochać każdą rzecz i osobę i pozwolić jej odejść w wolności
Zachowując wszystkie cenne doświadczenia w sobie i kochając wciąż mocniej
Ty jesteś innym Mną i każde nasze spotkanie wzbogaca ten świat Tęczy we mnie
Już nie potrzebuję być Bogiem lecz cieszę się, że Jestem Człowiekiem
Od tej lekcji rozpoczynam swoją edukację
I z tego miejsca pozdrawiam Boga w Człowieku
Dziękuję Ci Ojcze. Dziękuję Ci Matko.
Dziękuję za Dar ŻYCIA na Ziemi.

Twoje świetliste Dziecko Miłości,
 
 
 

Michał Jakub Ziółkowski

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz