Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

piątek, 20 czerwca 2014

Powtórka z Postu Daniela dla … zaawansowanych, czyli dla zeszłorocznych laureatów tego wyścigu po zdrowie. I nie tylko!


Powtórka z Postu Daniela dla … zaawansowanych, czyli dla zeszłorocznych laureatów tego wyścigu po zdrowie i nie tylko!


 
A jednak! Przyszedł maj, czerwiec, czyli od poprzedniego postu minął rok z haczykiem, a ja wyciągam któregoś poranka kartę anielską ze słowami: Oczyszczaj i odtruwaj (swoje ciało).

Hmm … Faktem jest, że ostatnio przeprowadzone badanie irydologiczne wykazało obecność w moim organizmie pestycydów i metali ciężkich, a te kilka różowych krostek koło nosa mówi o tym, że ostatnie przeziębienie trochę namieszało w moim samopoczuciu. Zeszłoroczny post wyleczył mnie ostatecznie ze skłonności do świeżego, pszennego pieczywa, pozbawił zapędów do słodyczy z chemicznymi składnikami a tzw. żywność przetworzona na stałe wyemigrowała z mojego codziennego menu. W dodatku trzymałam się diety pięciu przemian, dzięki czemu mój organizm natychmiast alarmował, gdy zjadłam coś, co mogło mi nie posłużyć. Waga utrzymała się na tym samym poziomie, bo nawet kiedy troszkę mi przybyło, wystarczał tydzień ze zmniejszeniem ilości węglowodanów i wracała do stanu poprzedniego.

Prawdę mówiąc, najpierw, otrzymawszy radę anielską, myślałam o „zwykłej” głodówce, ale kiedy zobaczyłam Wasze wpisy na FB – Andżeliko, Romku i Aniu – z deklaracjami powtórki  - ciepło mi się zrobiło i pomyślałam, że w grupie będzie raźniej i przyjemniej, a poza tym możemy wspierać się wzajemnie i dzielić przepisami i doświadczeniami.

Dlatego, począwszy od dziś zamierzam umieszczać na tym blogu nasze indywidualne dzienniki postu Daniela. Każdy i każda z nas pisze z częstotliwością, jaka mu/jej odpowiada, w stylu dowolnym, ważne, żebyśmy dobrze się czuli z tą naszą współpracą. Zdjęcia są przemile widziane J .
 

Serdecznie zapraszam w swoim i tegorocznych Danielewiczów imieniu Wszystkich, którzy chcieliby uczestniczyć w tej pełnej kolorów i zapachów zabawie, a przy okazji oczyścić organizm ze złogów, śluzu, soli metali ciężkich, czyli poprawić swoje zdrowie, urodę, ująć sobie lat i kilogramów.  

Post zasadniczo powinien trwać 42 dni, lecz nie ma przymusu ani potrzeby, każdy sam sobie wyznacza czas trwania, już nawet trzy dni przynoszą widoczne efekty.

Wchodzę stopniowo, ponieważ postanowiłam potraktować siebie delikatnie J Od jutra przestawiam się na tryb bezwęglowodanowy, pojutrze ograniczam dodatek oliwy, a w poniedziałek – GODZINA ZERO!

Zapraszam serdecznie wraz z Wiolą na Jej blog:  http://leczsiedieta.blogspot.com/p/post-daniela.html gdzie możemy sobie odświeżyć zasady Postu, przepisy i … dodać sobie rozpędu i motywacji na obecny czas.

Nasze ciała są bardzo cenne, są przecież wehikułami dla naszych dusz, a także naszymi kombinezonami roboczymi  przywdzianymi dla pracy, którą wykonujemy na Ziemi. Zadbajmy o nie, aby nasze Świetliste Istoty zajaśniały szczęściem, radością i  bezgraniczną miłością a nasza misja dla Gai  przeniosła nas wraz z naszymi pięknymi ciałami w Nową Erę.

Pozdrawiam serdecznie i życzę nam Wszystkim, abyśmy się czuli w naszych ciałach naprawdę cudownie, lekko, zdrowo i wesoło. 

Ania Bogusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz