Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

środa, 23 października 2013

Jestem gwiezdnym nasieniem



Jestem gwiezdnym nasieniem

 
 
 

Jestem gwiezdnym nasieniem. Jestem inna. Nie przynależę do Ziemi. Dlatego Ziemia nie jest moim prawdziwym domem. Przez całe swoje życie czuję się kimś innym. Moje myśli są inne. Mój umysł jest inny. Moja energia jest inna…  Czuję rzeczy, jakie są wokół mnie. Słyszę rzeczy. Ja po prostu znam rzeczy. „Widzę” ludzi poprzez ich wygląd zewnętrzny. Jest to tak, jakbym widziała ich dusze. Widzę ich kolory. Widzę ich energię. Widzę ich serca… Lub ich brak. Czuję, co inni myślą na mój temat. Jestem sensytywna. Mam alergię z powodu mojej wrażliwości.

Próbowałam coś z tym zrobić. Nie potrafię. Wolałabym raczej umrzeć, ponieważ chcąc sobie z tym poradzić, musiałbym w jakiś sposób coś w sobie zabić. Próbowałam, lecz nie polecałabym tego. Poza tym wiem,  że nie po to jestem tutaj.  Jestem zaprogramowana do tego, abym była inny. Jest to w moim DNA. Nie odpowiadam za to. Przyszłam tutaj właśnie taka, więc reaguję na sprawy wokół mnie, a zmiana może się wydarzyć. Wiem, że nie jestem sama. Chociaż jestem sama tu gdzie jestem. Wiele razy myślałam, że zwariowałam. Że muszę być szalona, skoro mam takie myśli.  – Gwiezdne nasienie, obcy, zaawansowana technologia, istoty światła, ludzie z gwiazd, misja zmiany na planecie, ocalenie ludzkości… To brzmi jak film. Dorastając, myślałem, że dzieje się ze mną coś złego. Byłem zakłopotana i wstydziłam się tych myśli, ponieważ kim ja byłam? Nikim. Nie pasowałam, byłam dziwaczna i robiono sobie ze mnie żarty. Uchodziłam za wariatkę, kiedy uważałam, że mam te wszystkie super moce i mogę zmienić świat. Teraz, kiedy przebudziłam się, wiem, że jest to prawda. Nie jestem szalona. Jestem tutaj po to, by zmienić świat.  Posiadam tzw. „super-moce”, o których zaczynam sobie przypominać i uczyć się o nich na nowo. Oczywiście, wierzę w obcych. Od zawsze wiedziałam, że jestem jedną z nich. Wie to moje serce. Oni są rodziną.
 

Ziemia jest okay. Mam na myśli Gaję. Duszę, która jest planetą. Jestem tu po to, aby jej pomóc. Wielu z nas odpowiedziało na wezwanie. Niektórych poproszono, inni sami się zgłosili. Wszyscy chcieliśmy pójść. Wszyscy chcieliśmy być tutaj. Troszczymy się o Gaję. Ziemia była bardzo ciemna. Widzieliśmy to. Nie podobało się to nam. Chcieliśmy pomóc. Najpierw musieliśmy czekać. Nie mogliśmy przeszkadzać. Samo czekanie było dla nas bardzo trudne. Nie chcieliśmy, aby  ta planeta została zniszczona przez ciemność. Jest to bardzo piękna planeta. Wielu z nas często odwiedzało ją i troszczy się o nią. Gaja jest silna, lecz potrzebuje nieco pomocy, a my jesteśmy szczęśliwi, mogąc jej pomóc.

Wszyscy chcieliśmy tutaj być. Lecz bardzo różni się ona od tego, do czego przywykliśmy.  Tutaj jest ciemno. Energia jest gęsta. Jest negatywność.  Ego jest bardzo silne. Jest dużo rywalizacji. My nie rozumiemy tego, ponieważ wiemy, że jesteśmy jednością. Nie rozumiemy okrucieństwa. Nie rozumiemy nieuczciwości. Chcemy równości. Chcemy zmiany i oświecenia. Lecz musimy uświadomić sobie to, że to MY jesteśmy tą zmianą i oświeceniem. Wzniesieni mistrzowie, istoty galaktyczne, aniołowie lub nikt inny nie będzie już pojawiał się, a nagle wszystko będzie dobrze i będzie koniec. My jesteśmy wzniesionymi mistrzami, istotami galaktycznymi, aniołami i innymi. To my. My jesteśmy tymi, którzy zmieniają świat. Zmieniamy go teraz. Bądź tym, kim jesteś. Jednakże jesteś. Jesteś przeznaczony do tego, aby być właśnie taki.  Wiem, to może być trudne, lecz proszę, wiedz, że nie jesteś sam. Nie musisz mówić tego nikomu, ale nie warto zmieniać się dla kogoś.  Jesteś jaki jesteś w drodze do celu. Nie chcesz tego zmieniać. Kocham cię i kocham istoty będące na tej misji oraz wszystkich, którzy z nią współbrzmią.

Wiele miłości i błogosławieństw dla wszystkich
Catherine Victoria

 

Copyright © 2013 by Catherine Victoria. All rights reserved.
You may share or copy provided the content is not unaltered in any way, is distributed FREELY on free, non-donation based websites only, and this copyright notice is included. Thank you.

 Tłumaczenie: Anna Małgorzata Bogusz
Poniżej zamieszczam link do strony z testem dla osób, które czują się Gwiezdnymi Nasionami:

 http://pleiadesx.com/starquiz.htm
 



1 komentarz:

  1. To nasz manifest, podpisuję się pod nim <3

    Wiola Grigorijew

    OdpowiedzUsuń