Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

niedziela, 5 sierpnia 2012

Wyjaśnienie Krystal z blogu Transformacja 2012

Kochani, oto znalazłam na Internecie przekaz o 4 sierpnia, krótko wyjaśniający pozycję kosmitów.

Trochę dziwi mnie postawa kilku Czytelników, że są aż tak bardzo rozczarowani i przygnębieni tą sytuacją, że za to próbują mi dołożyć swoim gorzkimi słowami (oczywiście takie słowa nie mają szansy na opublikowanie, a osoby te są kierowane do spamu, i tam ich następne komentarze nie są już czytane)

Może dla niektórych osób będzie to zaskoczeniem, ale muszę Wam powiedzieć, że z racji prowadzenia tego blogu z tłumaczeniami swoimi i innych entuzjastycznych pracowników Światła, nie posiadam specjalnych wglądów w przyszłość, ani innych nadprzyrodzonych zdolności. Nie oczekujcie ode mnie perfekcji, ponieważ jest mi do niej daleko. Tak samo jak Wy, nie wiem jak to się wszystko w przyszłości potoczy w detalach i tak samo jak Wy, czasem frustruję się, gdy moje oczekiwania a propos procesu Wzniesienia nie spełniają się. Jedno wiem, że choć staramy się wybierać jak najlepsze przekazy do tłumaczenia, to ten blog, tak jak żaden inny, nie jest odpowiedzialny za Wasze dobre samopoczucie. Czyż poszukiwanie szczęścia na zewnątrz siebie, tak naprawdę, nie jest mrzonką? Gdzież o tym czytałam? hmm

Przekazy tez nie są pewne w 100%. Czasem są zabarwione przekonaniami, nastrojami mediów lub, szczególnie teraz, manipulowane technologią dezinformacji ciemnych.

Życzę Wam pogodnej i wesołej niedzieli, pomimo tych kilku sobotnich ciemnych chmurek … życie toczy się dalej… :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz