Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

wtorek, 5 marca 2013

WOLNOŚĆ





♥ PRZEKAZY MIŁOŚCI I ŚWIATŁA ♥ Sophia Serce Ziemi ♥

WOLNOŚĆ

Wsłuchaj się w serca bicie
Czule wyszeptuj Jestem
... Tutaj mnie odnajdziesz
Sobą się wsłuchując
W miłość wieczną.
Stoję w czerwonej sukience
I popijam czerwone wino
Uśmiechając się czarownie
Jestem tu dla Ciebie skarbie
Byś zobaczył kim jesteś
Ułożył sobą puzzle układanki
Oddając mi swój pokłon
Pojawiam się i znikam
W tysiącu odsłonach tęczy
Gdy deszcz uderza o szybę ciała
Barwą się staję jasną co tańczy
Zrozumieniem karykaturę Twą czyniąc
Taka jestem do trzewi kości prawdziwa
Rozbawiona wciąż Twoją nieufnością
Gdy lustro iluzji pęka bezpowrotnie
A Ty we mnie boisz się swych cieni
Znikam w odsłonach osobowości
Jakie wybieram w zabawie nieskończonej
Tego co tylko przejawieniem śpiewa
Pieśń serca naszego spotkania ponad formę
Spotkania Miłości w Wolności Stworzenia
Tak wiele otrzymaliśmy ukochanie moje
By taniec ten w teatrze życia cudnym trwał
Sophia milczy choć słowa płyną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz