Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

czwartek, 14 lutego 2013

ŚWIĄTYNIA SERC


ŚWIĄTYNIA SERC Sophia Serce Ziemi

ŚWIĄTYNIA SERC




Ze świątyni Złotego Pałacu Miłości
Serc naszych na wieczność złączonych
Płynie Melodia Ziemi oddychającej nami
W pałacowych komnatach zrozumienia
Odnajduję naszą świętość wolności
Jedności w indywidualności odkrytych
Słońcem nieskończoności i dotykiem tęczy
Witam gości i otwieram bramy raju
Jestem tutaj z powrotem Ewą bez grzechu
Zawsze byłam tylko sobą w Miłości
Ciszą kochającą dźwięki rytmu na fali życia
Prawdą najsubtelniejszą naszego spotkania
I żywym ogniem modlitwy Wieczność
Jestem strażniczką ognia jaki wzniecam
Dziękuję za Twą wiarę w tę podróż
Za moc i odwagę byś poszedł ze mną
I przekazał dalej ten święty ogień
Zaprawdę powiadam Ci Jesteś Drogą
Do Raju na Ziemi w jakim Jestem
Stoję tutaj i wiem , że to realne i czyste
Niczym płatki lotosu wyrastające z bagna
Poprzez iluzje rozkwitają Twą pasją
To dla niej tutaj jestem w Tobie odnaleziona
Twoją boską potrzebą kreowania cudów
I odkrycia talentów Twej jakości Istnienia
Zanim pójdę dalej pozwól mi tu odpocząć
A potem zabierz mnie w ciszę jaką słyszę
I naucz komunikować się bez słowa
W świecie doskonałej telepatii i harmonii
Miłości nie znającej początku ani końca
W promieniach jej nieskończoności odbitych
Melodią wibracji serc jaką tworzymy teraz
By usłyszeć siebie i wznieść wdzięczność
Tęsknotę za tym co zawsze było naturalne
Uśmiech szczęścia i zrozumienie Tańczy
W Złotym Pałacu Miłości Żywej Prawdy
Kocham Cię na wieczność w Tobie Jestem
Po prostu Miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz