Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

sobota, 2 listopada 2013

Dziękuję ci, Ego


Dziękuję ci, Ego

 
 
 

Mój duch tańczy… Zawsze w ruchu, zawsze w tańcu. Jest wolny… Przemieszcza się po nutach wszechświata. Ku kosmicznemu, galaktycznemu dźwiękowi i muzyce. Która jest wibracja i energią. Jakże wolne są one. Dowolnie badają każdą wibrację, każdy wszechświat, każde istnienie, jakie tylko sobie życzą … Tam zawsze jest muzyka, tam zawsze jest dźwięk. Nie wszystko jest harmonijne i czyste. Nie wszystko jest kochające. Lecz ja po prostu mogę tańczyć siebie. Chcę doświadczać. Chcę wzrastać. Jestem wdzięczna za ego, ponieważ ono pozwala mi być sobą... Mieć możność zrozumienia, kim jestem. Zarówno w ciele, jak i bez niego. Dziękuję ci, ego. Dziękuję za to doświadczenie bycia sobą. Uwielbiam to. Wiem, kim teraz jestem. Kim nie jestem. Mogę zobaczyć siebie i wszystko dzięki tobie. Ty czynisz to czystym, ponieważ ja jestem tobą... Jesteś jak szkło powiększające lub lornetka, która pozwala mi to widzieć. Bez ciebie nie byłoby oddzielenia. Jestem ci bardzo wdzięczna.

Dzięki mojemu ego wiem, że jestem miłością. Dzięki mojemu ego mogę widzieć siebie i wszystko jest jasne. Dzięki mojemu ego doświadczam jedności, ponieważ jeżeli nie byłoby ego, nie byłoby „mnie”. To ego pozwala doświadczać  memu JA JESTEM, że jest JA JESTEM.  Ponieważ bez ego nie byłoby „ja”. Tak, to jest miło usunąć kompletnie ego i być Jednością ze Źródłem i wszystkim, co jest, lecz jest to również niewiarygodne, aby wówczas widzieć i doświadczać siebie i wszystkiego, czym jesteś, poprzez ego. Ono daje ci oddzielenie. Jesteśmy stale połączeni i jesteśmy jednym, lecz wiedza, kim jesteś i kim nie jesteś, jest prawdziwym błogosławieństwem.  Możesz naprawdę, naprawdę, NAPRAWDĘ poznać siebie. I właśnie po to jesteśmy tutaj. Z punktu widzenia Źródła. Chcemy wiedzieć, kim jesteśmy. Chcemy poznać siebie. Dziękuję ci, ego. Uwielbiam swą indywidualną ekspresję. Uwielbiam być sobą i to, że mogę skorzystać z was, aby doświadczyć tego, że nie jestem sama w tym świecie i wymiarze, lecz są tu także inni. Poprzez was poznaję siebie.

Miłość i błogosławieństwa przekazuję wam, piękne dusze i duchy.
Nurzajcie się w nich i użyjcie ego, aby odpowiedzieć, czym jest: Wasz indywidualny punkt widzenia. Wasza indywidualna ekspresja. Wasze indywidualne postrzeganie. Nie bójcie się ego. Ego nie jest złe samo w sobie, lecz jest kojarzone z mnóstwem iluzji. Iluzji tworzonej w umysłach ludzi, którzy w pewnym sensie czynią z ego wroga. Lecz jeśli czynimy wroga z ego, czynimy wroga z samych siebie. Przenieś się z umysłu do serca, a zobaczysz ego tym, czym jest: twoim indywidualnym punktem widzenia. Ego jest tobą. Chociaż ty nie jesteś twoim ego.

Namaste
Catherine Victoria

 

Copyright © 2013 by Catherine Victoria. All rights reserved.
Wolno rozpowszechniać lub kopiować, pod warunkiem, że treść nie będzie zmieniona. Publikacja jest dozwolona i BEZPŁATNA wyłącznie dla stron, które nie otrzymują dotacji i zamieszczają tę notkę. Dziękuję. Z miłością.
♥♥♥

 


1 komentarz: