Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

środa, 6 sierpnia 2014

Hatorowie – portal Bramy Lwa 8 i 25



Hatorowie – portal Bramy Lwa 8 i 25  

Przez: annamerkaba 7 sierpnia 2014 r.




Jesteśmy Hatorami i przyszliśmy do was z przekazem. Przekaz ten, nowa MAGICZNA fala światła niedługo omiecie waszą planetę i WY jesteście ponownie POTRZEBNI, ponieważ temat tego portalu, który ma omieść waszą planetę, jest MAGICZNY.
8 sierpnia, w waszych wczesnych godzinach porannych, wielu doświadczy nadchodzących energii, ponieważ rzeczywiście otworzy się Brama Lwa i pozwoli to energiom przejść przez wszystkich pracowników światła.  Kiedy to nastąpi, wielu z was doświadczy rozszerzania się waszych ciał energetycznych, waszych ciał fizycznych i waszej świadomości.  Wielu z was odczuje siebie, jakbyście ważyli coraz więcej i mieli bardziej gęste ciała, nawet większe niż te, w których żyjecie, a chwilami będziecie odczuwać swoje ciała, jakby miały rozerwać się. NIE martwcie się, ponieważ tym, czego będziecie doświadczać, jest zbiorowisko energii, którymi jesteście, aby następnie zakotwiczyć je na Gai w dniu 25 sierpnia.
My, Hatorowie ze starożytnego porządku światła prosimy was, abyście byli gotowi i szeroko otwarli swoje serca. Drogie dzieci światła i miłości, otwórzcie swoje serca na piękno stworzenia, na które oczekuje kreacja waszych jaźni!
Ponieważ temat portalu, który ma omieść waszą planetę jest MAGICZNY, prawdziwie otworzycie się na boskość wewnątrz waszych serc i poszybujecie w niebiosa, jak orły, nareszcie wolni, nareszcie wolni!!!!!! TAK, to rzeczywiście jest prawdą, ponieważ uwalniacie się od całej tej męki przeszłości!
Lecz pozwólcie, że powrócimy do chwili obecnej, ponieważ są pośród was tacy, którzy chodzą po tym ziemskim planie egzystencji i nie dopełnili najwyższego przeznaczenia ich dusz, jak i są tacy, u których niedługo to nastąpi, jak i ci, którzy niedługo przeżyją czarną godzinę, czarną godzinę duszy, lecz będzie to sprzyjająca okoliczność . Czy mówimy wam, że jest to bezcenne, to co ma się wydarzyć?
Ci z was, którzy przeszli poza zasłonę, którzy byli na tyle odważni, aby stanąć twarzą w twarz z sobą samym i swoim ego, rzeczywiście poszybowali wyżej niż orzeł w niebiosach. Dla innych ta podróż zaczyna się TERAZ.
Będą oni ponownie skąpani w kochającym świetle Alcyone Centralnego Słońca Plejad, ich prawdziwa istota wzrośnie do szczytowego poziomu a ich ego będzie twardo starało się uwięzić ich w klatce strachu, nienawiści, gniewu, irytacji i poczucia winy. Ich EGO, które nie zna żadnego innego sposobu przetrwania, stworzy w ich umysłach strach, aby zachować go na tym świecie, aby pozostawić jedyną rzecz, którą rozumie w matriksie, w trzecio wymiarowej egzystencji.  Nie zna ono żadnej innej drogi przetrwania i życzy sobie, by pozostać w mocy. Prosimy, zrozumcie drogie dzieci światła, że EGO nie jest wrogiem, jest częścią jaźni i kimś, kogo można po prostu ogarnąć kochającym światłem i zapewnić, że będzie nadal żyło tak długo, jak długo pozwoli ono zachować równowagę.
Zatem prosimy was wszystkich, pracownicy światła, w tym bardzo ważnym momencie czasu, abyście zakotwiczyli prawdę w matce GAI, aby ona zakotwiczyła wasze światło i kochające energie, i rozprzestrzeniła to światło i miłość na całą ludzkość, ponieważ kiedy otworzy się brama 25 sierpnia Ludzkość ma doświadczyć innego napływu energii do tak wysokiego stopnia, że wielu po prostu pójdzie w przeciwnym do wzniesienia kierunku, biegnąc, aby ukryć się za swoim EGO, trzymając się tego, na co nie ma już miejsca na tym planie egzystencji.
Aby złagodzić to uderzenie i zapobiec jego wpływowi na ziemian do aż tak negatywnego stopnia, prosimy was wszystkich i każdego z osobna, abyście otworzyli swoje serca na energie pochodzące z odpowiednich planet i z Centralnego Słońca i działajcie jak kotwice, aby ugruntować tę energię w matce GAI, tak aby od tej chwili mogła ona karmić tą energią wszystkich, którzy po niej chodzą, aby mogła uziemić każde ze swoich dzieci, kiedy toczą one bój z samymi sobą, i aby ustabilizować je,aby ułatwić pozytywne rezultaty wszystkim zaangażowanym.
8 sierpnia, w waszych wczesnych godzinach porannych, wielu doświadczy nadchodzących energii, ponieważ rzeczywiście otworzy się Brama Lwa i pozwoli to energiom przejść przez wszystkich pracowników światła.  Kiedy to nastąpi, wielu z was doświadczy rozszerzania się waszych ciał energetycznych, waszych ciał fizycznych i waszej świadomości.  Wielu z was odczuje siebie, jakbyście stawali się ważyli więcej i mieli bardziej gęste ciała, na nawet większe niż te, w których żyjecie, a chwilami będziecie odczuwać swoje ciała, jakby miały spłonąć, NIE martwcie się, ponieważ tym, czego będziecie doświadczać, jest zbiorowisko energii, którymi wy jesteście, aby następnie zakotwiczyć je na Gai 25 sierpnia.
A więc prosimy tych z was, którzy są gotowi, a wy będziecie wiedzieć, kim jesteście, abyście weszli w głęboką medytację 8 sierpnia i po prostu pozwolili nowym energiom skąpać was i zgromadzić się w waszej najprawdziwszej istocie, w waszych sercach, w waszej sferze oświecenia.  Od tego momentu będziecie w pełni rozszerzać się w waszej prawdziwej jaźni. I od tego właśnie momentu macie oczekiwać CUDOWNYCH WYDARZEŃ, KTÓRE ZAJDĄ W WASZYM ŻYCIU. Nieście tę energię, którą będziecie utrzymywać uśpioną w waszej sferze,  smakując wszystkie i każdą z osobna chwilę. Kiedy ta energia będzie w pełni obecna w waszej istocie, pozwólcie, by połączyła się z waszą duszą, waszym sercem i waszym ciałem, pozwólcie jej krążyć przez całe swoje jestestwo, stając się coraz silniejszą, w każdej sekundzie, w każdej chwili, aż do 25 sierpnia, kiedy ostatecznie wyzwolicie te cudownie silne, kochające, spokojne, harmonijne energie do Matki GAI.
Utrzymujcie tę energię stale, NIE POZWÓLCIE SWOJEMU UMYSŁOWI, BY ZABIERAŁ WAS W NEGATYWNE STANY ... ponieważ nawet jeśli będzie próbował, nie uda mu się to.  Ponieważ wy nie przechodziliście przez pierścień przeszłości, ponieważ przeszliście poza zasłonę, ponieważ w pełni dopasowaliście się do waszego celu istnienia, a ci z was, którzy zaczęli doświadczać rozszerzania swoich ciał, rozszerzania swojej prawdziwej istoty, zrozumieją, o czym my mówimy.
Jest to BARDZO WAŻNE nawet dla całej ludzkości, ponieważ nowa fala oświeconych wynurzy się, kiedy czarna godzina duszy dojdzie do kresu. Dlatego ci, którzy będą zdolni, by wytrzymać te nowe energie i będą na tyle dzielni, aby stanąć twarzą w twarz z sobą samym, mając cudowne wsparcie od wszystkich i od każdego z was, kiedy przejdą przez zasłonę zapomnienia, stanie się to, że dołączą do waszych szeregów i powędrują waszą ścieżką. Ścieżką wyzwolenia i wolności ludzkości od jej EGO? Od jej własnej destrukcji, od jej koła karmy.
A więc spodziewajcie się, że te nowe dusze wejdą do waszej domeny, spodziewajcie się pojawienia się większej ilości pytań, oczekujcie większej ilości cudownych opowieści, które zaleją wasz Internet, oczekujcie nowych obcych, którzy zatrzymają was na ulicy, by opowiedzieć wam historie swojego życia i magiczne, wspaniałe doświadczenia, które im się przydarzyły.  Spodziewajcie się coraz większej ilości historii na temat, jak są oni widziani poprzez 5. wymiar. Ponieważ naprawdę to dzieje się na waszej planecie. Ponieważ naprawdę przemieszczacie się we właściwym kierunku. Kierunku waszej PRAWDZIWEJ JAŹNI.
My, Hatorowie, wasi przodkowie w dziele tworzenia waszych wehikułów, które nazywa się ludzkimi ciałami, stoimy przed wami ponownie, w jednym rzędzie z waszymi energiami, ponownie, z otwartymi ramionami i otwartymi sercami gotowymi do wspierania was, gotowi do poprowadzenia was, gotowi do bycia prowadzonymi przez WAS, stojącymi u waszego boku, kiedy zanurzacie się w przyszłość i prowadzicie ludzkość poza zasłonę zapomnienia i na magiczną drogę wiodącą ją do ich wspaniałej, prawdziwej jaźni.
Kochamy was. Jesteśmy z wami. Na razie.
Osobista uwaga:
Ostatniego wieczoru usiadłam do medytacji i doświadczyłam czegoś, czego doświadczałam przedtem tylko wówczas, kiedy byłam małym dzieckiem. Nagle zaczęłam rozszerzać się poza moje ciało, poza dom, w którym siedziałam, poza sąsiednie okolice i rozszerzałam się na wszelkie sposoby coraz bardziej i bardziej, poza planetę. Kiedy czułam, jak się rozszerzam, naprawdę zaczęłam odczuwać, że rozszerzam się do kształtu piłki, sfery, która staje się coraz bardziej gęsta, jak gdyby była ogromną gumową piłką, która za chwilę się rozerwie. To niewiarygodne, kiedy popatrzyłam w dół na ziemię i wszystko wydawało mi się takie malutkie, ciągle mówiłam, jakbym zaczęła channeling informacji, którą przeczytaliście powyżej. Odczuwałam, że rozszerzyłam się do rozmiaru ziemi i pokryłam ją całkowicie swoją energią. Nadal rozszerzałam się w kosmosie, i przemieszczałam coraz dalej od Ziemi, cały czas kontynuując przekaz.  Kiedy to się działo, czułam się nieprawdopodobnie wolna.  Kiedy zdałam sobie sprawę, że już nie jestem w swoim ciele, nie chciałam wracać. Czułam się WOLNA, POTĘŻNA i  OGROMNA.  Rozszerzyłam się do swojej prawdziwej jaźni – wielkiej kuli ognia. Nie kulą energii, która jest tym, czym jesteśmy obecnie - kulami – sferami kochającego światła.
Przyczyną tego, że o tym wszystkim wam tutaj mówię, jest to, że KIEDY niektórzy z was będą tego doświadczać, niech nie panikują, że dzieje im się coś złego, lecz zrozumieją, że stają się po prostu prawdziwymi sobą, wolnymi, wspaniałymi istotami światła i miłości. Kiedy to się działo i w pełni się rozszerzyłam, zaczęłam dziwić się, w jaki sposób skondensuję siebie  z powrotem do rozmiarów drobnego, małego ciała, które siedzi w pokoju. Przekazując informację, zaczęłam powtarzać następujące słowa: Skondensuj mnie, ugruntuj mnie, przywróć mnie, powtarzałam tak, aż  w końcu poczułam, że zaczynam się kurczyć, naprawdę się kondensować, staję się coraz mniejsza i w końcu ponownie pasuję do mojego ciała. Jest ważną rzeczą, by nie spieszyć się z otwieraniem oczu, lecz upewnić się, że jest się w pełni uziemionym i połączonym ze wszystkimi swoimi zmysłami, aby siedzieć przez kilka sekund, odczuwając swoje ręce, stopy etc., poruszać nimi i NASTĘPNIE  otworzyć oczy. Ciągle jeszcze siedząc, przez chwilę pozwólcie sobie w pełni powrócić, a potem pójdźcie do swoich codziennych zajęć. SZCZĘŚLIWEJ PODRÓŻY!!!   



Przekaz: Anna Merkaba Uzdrowiciel energetyczny - Channeler Pracownik Światła. Książka Healing or Psychic Session with Anna -Uzdrawianie lub sesje psychologiczne z Anną)  i przekazy, które pomogą wam w waszej podróży do odkrycia siebie – na stronie:  Sacred Ascension  Key of Life DISCOVER YOUR TRUE SELF THROUGH THE VIBRATIONAL MESSAGES FROM BEHIND THE VEIL http://sacredascensionmerkaba.wordpress.com/
Tłumaczenie: Anna Euleya

2 komentarze:

  1. Witam, ale zajrzałam w google i pare razy w różnych latach miało miejsce to samo. A podobno pierwszy od raz od... Jak to rozumieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Brama Lwa jest portalem, który otwiera się co rok. Tu użyte jest określenie: "nowa MAGICZNA fala światła". Pozdrawiam serdecznie. Anna

      Usuń