Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

piątek, 26 grudnia 2014

Jesteście Światłem w ciemnościach


Jesteście Światłem w ciemnościach

Przekaz od Ann Albers

Sobota, 20 grudnia 2014 r. (nadesłano 21 grudnia 2014 r.)

Źródło: ©Ann Albers,  www.VisionsofHeaven.com



Moi drodzy przyjaciele, kochamy was bardzo,

Wesołych Świąt! Szczęśliwej Chanuki! Radosnego Światła w Ciemnościach i Światła, które rośnie w waszych pięknych, dzielnych i szczodrych sercach.

Rzeczywiście, światło nie wchodzi w ciemności, lecz jest ujawniane w samym środku ciemności. Światło istnieje zawsze, najdrożsi.  Światło jest tym, z czego utworzone są całe wszechświaty. W samym środku największych prób, trzeba szukać choćby najskromniejszych miejsc, by zobaczyć dowód Boskiej miłości. Czy to w świetle lampy oliwnej, czy jako dziecię w prostym żłobie, lub w skromnym kwiatku wyrastającym przez szparę pomiędzy płytami chodnika … miłość jest zawsze obecna, zawsze żarliwie pragnie ujawnić się, zawsze pragnie rosnąć.

Obchodzimy wasze święta, ponieważ te wasze święta celebrują miłość! Poszukajcie miłości w tym tygodniu! Szukajcie jej wszędzie! Spójrzcie w twarze tych, którzy się uśmiechają i w te twarze, które są chmurne. Poszukajcie jej w najpiękniejszych ozdobach świątecznych oraz w  najjaskrawszych sztucznych wyrobach.  Ktoś pokochał siebie, swoją pracę, swoją rodzinę oraz pewne pomysły na tyle, aby stworzyć wszystko, co widzicie przed sobą. Pierwszej duszy, która mieszała beton, spodobał się pomysł stworzenia solidnego pomostu. Pierwsza osoba, która skonstruowała młot pneumatyczny, aby go rozbić, pokochała pomysł dokonania zmiany. Pierwszy mędrzec, który podążał za gwiazdą, pokochał myśl, że Bóg umiłował świat.  A wy, najdrożsi,  skoro kochacie tych, którzy czekają w kolejkach, wydając wasze ciężko zarobione pieniądze lub marnują wasz czas, poświęćcie czas, by życzyć dobrze innym. Robicie te rzeczy, tworzycie, śpiewacie, oddajecie cześć, życzycie innym dobra  - wszystko to dlatego, że kochacie.  

Wszelka miłość jest miłością Boga. Wszystkie światła są tym samym światłem obecnym i w lampie, i w żłobku. Wy wszyscy rodzicie boskość w najskromniejszych miejscach i przestrzeniach swojego życia.  Uśmiech dla nieznajomego. Życzliwe słowo dla urzędnika. Przyzwolenie, by wyprzedził cię w ruchu ulicznym nieuprzejmy kierowca …  Są to chwile, kiedy niewinność i miłość rodzą się w żłobku, ciągle na nowo.

Zamknijcie oczy w tej świątecznej porze.  Oddychajcie głęboko. Odczuwajcie światło w swoich sercach. Oddychajcie. Przyjmujecie. Rozszerzajcie. Napełnijcie każdą filiżankę miłością i módlcie się, aby cały świat przyzwolił na to samo. Jest to nasz Podarunek dla Was, Najdrożsi, delikatne przypomnienie, że światło zrodziło się w święta Bożego Narodzenia, światło płonące w lampie w świątyni, światło, które żyje i oddycha w was, jest waszym doskonałym darem dla całej ludzkości.

Niech Bóg Was błogosławi! Kochamy Was bardzo.
-- Aniołowie


Przekaz od Ann

Wesołego tygodnia świątecznego życzę tym, którzy obchodzą święta. Miłej Hanuki! I szczęśliwej pory świątecznej dla was wszystkich.  Jest to jedna z moich najbardziej ulubionych pór roku, czas, kiedy ludzie zdają się kochać trochę bardziej, otwierają się bardziej na uczucia, cokolwiek odczuwają i z pewnością pozwalają mi również na dzielenie się miłością bardziej niż dotąd.

Łatwo jest okazywać miłość tym, którzy kochają. Jest łatwo, kiedy życie wygląda tak, jak chcemy, kiedy ludzie zachowują się tak jak chcemy, kiedy sprawy idą w pożądanym kierunku.  Łatwo jest odczuwać miłość pośród piękna i harmonii. Zachęca się nas, abyśmy robili tak przy każdej okazji, ponieważ kiedy praktykujemy odnajdywanie i odczuwanie miłości w tych łatwiejszych przestrzeniach, może nam być łatwiej w ciemnościach.

W tym tygodniu, pośród przedświątecznej radości, cudownych klientów i pieczenia, odkryłam, że po raz czwarty w tym roku moja karta została rozkodowana przez hakerów.  Dzięki aniołom, które zawsze prowadzą mnie do  odkrycia tych spraw, zanim wymkną się z rąk, nie zostałam obciążona. Jednakże musiałam oprzeć się bardzo ludzkiemu pragnieniu, by życzyć tym przestępcom, aby ich komputery zepsuły się tak, żeby nie można było ich naprawić, zaraz po ich pierwszej próbie okradzenia mnie.!

Zamiast tego wysłałam im dawkę światła i miłości tak silną, że ich ciemność mogła przeniknąć moją duszę, ale nie ukradła mi radości. Dadzą mi spokój lub zajmą się wzrostem takiego światła, które inspiruje ludzkiego ducha. Oddałam ich Bogu.

Nawet jeśli wysyłanie miłości nie powstrzyma innych od przebywania w ciemnościach, pomoże nam uniknąć roztrwaniania naszych mocy, naszej danej nam przez Boga radości i doświadczenia połączenia ze Stwórcą. Zawsze na Ziemi będą demony – zagubione dusze, które nie czują połączenia ze źródłem a zatem potrzebują tyranizować, manipulować i kraść. Jednak my nie musimy pozwolić im, aby wytrząsnęli z nas nasze światło. Oni po prostu nie wiedzą, kim są. My wiemy.

Możemy być światłem w ciemnościach. Możemy zapobiec temu, by inni okradali nas z danych nam przez Boga praw do doświadczania i przebywania w miłości. Możemy być lampą, która nigdy nie gaśnie. Mamy moc, aby wybrać przebywanie w doświadczaniu miłości  lub nie. Nikt nie może nas okraść z nas samych.  Nasza Obecność jest nasza i tylko nasza.  Światło, które przebywa w naszych sercach jest Darem dla świata.

Przyłączcie się do mnie, jeśli chcecie, w stworzeniu dla siebie małego podarunku.  Otoczcie światłem kogoś, kto mniej kocha was, z intencją nie inną niż „Bóg pomaga mu dorastać do większej prawdy”. Jak to odczuwacie? Właśnie na nowo zrodziliście światło w najciemniejszych ciemnościach.  

Wesołych Świąt. Szczęśliwej Chanuki. Kocham was wszystkich.
Ann

Proszę swobodnie rozpowszechniać wszystkie moje przekazy i posty. Jedyną rzeczą, o którą proszę, jest krótka notka:  ©Ann Albers, www.VisionsofHeaven.com


Ten przekaz był po raz pierwszy publikowany tutaj here


Tłum. Anna Euleya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz