Wspiera Cię Niebo i Ziemia.


Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

sobota, 31 maja 2014

Sophia Serce Ziemi - Przekazy Światła i Miłości




SMUTEK – MAŁA ŚMIERĆ DLA ŻYCIA

Czy we mnie jest smutek co obraz maluje zewnętrzny
Czasem stworzy dźwięk co kasuje mą Radość ?
Nie!
To tylko Przeciwieństwo Złote co wskazuje Drogę
Ponad Dobrem i Złem Tańczy
Wieczną we mnie obejmuje Tęsknotę
I odchodzi bym zrozumiała...

Pragnień mam kilka i wyobrażeń
Czasem z rękawa wysypuję lęki …
Czy bywam człowiekiem bez tej udręki
Co Bogiem się staje w przejawach tej łaski.

Oh nie od razu usłyszę oklaski ..
Gdy pieśń oczekiwań wygrywa swe nuty
Ty we mnie ja w Tobie czasem zepsuty
Dźwięk dziś wygramy …
Gdzie rytm …? gubisz siebie ?
Oh, to się zdarza by Wznieść Potencjały
I cierpliwość swoją wyszlifować cudnie

Smutna melodia wyczyści me serce
By wnet radośnie ukołysać Ciebie
Tak me kochanie moc mamy wielką
Być boską nutą gdy stroimy siebie
Dziękuję , że jesteś dziś w moim Niebie
Co Prawdą gra siebie i Zaufaniem
Mocą wibracji złączonych świetliście
Ukocha życie nawet w śmierci chwili
I rozbłyśnie by Jedność w sobie ukołysać.
Życie jest wieczne.
Dziękuję za życie.

Dziękuję, że Jesteś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz